.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه از گيلان

كلنگ احداث يك واحد آموزشي در لنگرود، استفاده از نخستين دستگاه مرزبند اراضي شاليكاري گيلان در لاهيجان و ... اخبار كوتاه گيلان است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، كلنگ احداث يك واحد آموزشي شش كلاسه ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان در منطقه اطاقور بر زمين زده شد.
اين واحد آموزشي از طرف خيري به نام جليل علي‌اكبري با صرف اعتبار 350 ميليون تومان با زيربناي 3 هزار متر مربع و در زميني به مساحت يك هزار متر مربع احداث مي‌شود.
خير مذكور ساخت يك مدرسه 9 كلاسه با 50 درصد پيشرفت فيزيكي را با هزينه 500 ميليون تومان اعتبار در لنگرود در دست ساخت دارد.

* دستگاه مرزبند اراضي شاليكاري در لاهيجان راه‌اندازي شد
مدير جهاد كشاورزي لاهيجان ظهر امروز در جريان آغاز به كار دستگاه مرزبند اراضي شاليكاري گفت: اين دستگاه براي نخستين بار در گيلان در اراضي شاليكاري لاهيجان مورد آزمايش قرار گرفت كه با استقبال كشاورزان و كارشناسان روبه رو شد.
علي اميري ميكال با اشاره به مزاياي اين دستگاه تصريح كرد: كاهش هزينه و سختي كار، سرعت عمل دستگاه و كيفيت بسيار خوب مرز احداث شده و همچنين كاهش مصرف سموم از محسنات دستگاه جديد است.

* بندر كياشهر نيازمند توجه ويژه است
به گزارش خبرگزاري فارس از آستانه اشرفيه، شهردار بندر كياشهر ظهر امروز در جريان بازديد از پروژه بندر چند منظوره اين شهر گفت: در حال حاضر بندر كياشهر فقط در زمينه صيد و صيادي فعاليت دارد.
اسدالله طهماسبي افزود: تبديل بندر صيادي كياشهر به بندر چند منظوره علاوه بر ايجاد اشتغال در منطقه، سبب رونق اقتصادي اين شهر و نيز استان مي‌شود.
وي بندر كياشهر را داراي موقعيت بسيار ارزشمندي در بحث توسعه گردشگري خواند و بيان داشت: اين بندر توانايي ايجاد تحولات مهم اقتصادي در استان به ويژه در كياشهر را دارد.
شهردار كياشهر بر ضرورت تبديل شدن بندر صيادي اين شهر به بندر چند منظوره تاكيد كرد و از مسئولان و نماينده مردم آستانه اشرفيه و كياشهر خواستار پيگيري در اجراي طرح مذكور شد.

* مجوز احداث مجتمع خدماتي و رفاهي گيلان صادر شد
به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، مديركل پايانه‌ها و حمل و نقل گيلان ظهر امروز در جريان بازديد از يك مجتمع خدماتي و رفاهي اين شهر افزود: سال گذشته مجوز احداث هفت مجتمع خدماتي و رفاهي در استان صادر شد كه دو مورد از آن توسط بخش دولتي و بقيه نيز به وسيله بخش خصوصي ساخته مي‌شود.
سيدعزيز جيفرودي احداث مجتمع‌هاي خدماتي و رفاهي را نياز استان دانست و بيان داشت: گيلان با توجه به موقعيت گردشگرپذيري كه دارد، احداث اين مجتمع‌ها ضروري است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.